Adresse: Thorvald Meyers gate 7, 0555 Oslo (v/Ringnes Park)

E-post: mail@thestudio.no
Telefon:
21 38 10 20 (Telefontid: 15-21)
Vakttelefon: 40 12 02 75

[]
1 Step 1

Kontakt oss.

Fyll ut skjemaet

Navnyour full name
Telefonyour full name
Emne
Meldingmore details
0 /
Previous
Next

FAQ / Ofte stilte spørsmål

 

Hvorfor får jeg ikke til å booke timer i appen/på nett?

Det kan være ulike årsaker til dette:

  1. Dersom du er medlem og ikke får booket time: Medlemskapet “fornyes” fra måned til måned i systemet vårt. Det vil si at dersom din fornyelsesdato er f.eks den 10. i måneden, så får du ikke booket timer forbi denne datoen. Du må da vente til medlemskapet er fornyet.
  2. Dersom du har meldt deg på prøveuke og ikke får booket time: Vi ber om at du ikke sender epost angående dette, men heller møter opp 15 minutter før den første timen du vil være med på – så fikser vi dette i resepsjonen på et blunk :)
  3. Dersom du nylig har kjøpt medlemskap/klippekort: Alle kjøp som gjøres på nett må registreres av oss manuelt og legges til din medlemsprofil. Av og til tar dette litt lengre tid, spesielt i helger eller ved kampanjer. Det er ingen grunn til bekymring. Dersom kjøpet ditt ikke synes på din profil før timen du vil være med på starter, så kan du bare henvende deg i resepsjonen 15 min før timen –  så skal du få plass!

Hvordan kan jeg fryse eller si opp medlemskapet?

Dette må avklares på epost. Vennligst les gjennom vilkårene for ditt medlemskap først for å se hva som kreves for å fryse eller si opp medlemskap med binding.

Du kan se kontraktsvilkårene her: http://www.thestudio.no/medlemsvilkar-for-i-am-unlimited/

Medlemskap uten binding må også sies opp per epost minimum 2 virkedager før neste månedstrekk. Månedsavgift som har blitt trukket blir desverre ikke refundert dersom du sier opp for sent. Det er ikke mulig å fryse medlemskap uten binding.

Hvor lenge før timen starter kan jeg kansellere bookingen min?

Du kan kansellere bookingen din inntil 60 minutter før timen starter via app/nettsider.

Dersom du har klippekort vil det trekkes 1 klipp dersom du ikke kansellerer innen 60 min, eller ikke møter opp til timen.

Dersom du har medlemskap og glemmer å booke deg av timer / ikke møter opp gjentakende ganger, så kan du risikere å miste tilgang til booking for en periode.

Jeg har fått epost om manglende betaling. Hvorfor skjer dette, og hva skal jeg gjøre?

Månedsavgiften blir trukket automatisk hver måned fra det bankkortet som er tilknyttet din medlemskapsprofil. Dersom kortet ditt har gått ut, er sperret, eller mangler dekning, så vil det ikke lykkes å trekke medlemsavgiften. Det er viktig at du oppdaterer din kortinformasjon for å unngå tilleggsgebyr og evt. inkasso dersom det går for lang tid!

Det vil bli forsøkt å trekke månedsavgiften på nytt noen dager etter første forsøk. Dersom dette ikke lykkes, vil det tilkomme et gebyr på 50 kr. Dersom kortet ikke oppdateres innen 14 dager vil det kunne sendes ut inkassovarsel.

Du kan oppdatere kortet ditt via linken i eposten som du har mottatt, eller ta kontakt med oss i resepsjonen.

Hvor finner jeg innlogging til min profil på nett?

Du finner dette i menyen på nettsidene våre, eller gå direkte til denne linken: https://clients.mindbodyonline.com/classic/ws?studioid=269763&stype=-2&subTab=info

Hvor kan jeg laste ned The Studio appen deres?

Du kan laste ned The Studio app på iTunes eller Google Play. Vi bruker et medlemskapssystem som heter “MindBody”. De har også en egen app som kan brukes for å booke timer hos oss, men vi anbefaler å bruke vår app, da den er mer oversiktlig.

Nedlasting fra iTunes: https://itunes.apple.com/no/app/the-studio-fitness-lifestyle/id1044865067?l=no&mt=8

Nedlasting fra Google Play:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.fitnessmobileapps.thestudiofitnessandlifestyle&hl=no

Er det mulig å prøve timer hos dere?

Ja! Du kan prøve timene våre en hel uke gratis for å se om du liker tilbudet vårt. Det er helt uforpliktende, og man binder seg ikke til noe.

Du kan bruke dette skjemaet for å få prøveuke: https://socialwifi.typeform.com/to/p7RMxD

Det er også mulig å registrere seg for prøveuke i resepsjonen.

Kun 1 per person. Det er dessverre ikke mulig å få prøveuke dersom du har kjøpt klippekort, er eksisterende medlem, har vært medlem eller har vært på prøveuke tidligere.

Med forbehold om at dette tilbudet kan endres/taes bort.

Kan jeg utsette dato for prøveuken min?

Prøveuken starter automatisk fra den første timen du booker i appen eller i resepsjonen. (se bort ifra “expiration date”) Du velger selv når du vil starte.

Har dere klippekort?

Klippekort er tilgjengelig i appen vår eller i resepsjon. Du kan laste ned appen ved å søke på “The Studio Fitness” i iTunes eller Google Play. Kampanjer blir publisert på nettsidene våre.

Jeg ønsker kun å trene 1 måned. Er dette mulig?

Ja, da kan du kjøpe et medlemskap uten binding og si opp før neste månedstrekk. Husk at du må si opp minimum 2 virkedager før neste trekk. Månedsavgift som har blitt trukket blir desverre ikke refundert dersom du har sagt opp for sent.

Hvordan er det med parkering / kollektiv hos dere?

Det er parkering rett utenfor lokalene våre, og i gaten rett over veien.

Det er som regel enkelt å finne parkering.

Nærmeste kollektivtransport er bussholdeplassen i Sannergata, ca. 50 m fra inngangen vår.

Hva er aldersgrensen på The Studio?

Tilbudet vårt passer aller best for de mellom 20 – 40 år. Alle aldre er velkommen, men det finnes andre tilbud for barn/ungdom som passer bedre. Nedre aldersgrense for egentrening med vekter er 16 år. Vi har ett dansekurs for barn ned til 10 år. (Hip Hop Kidz). Ungdom under 16 år kan være med på enkelte gruppetimer. (Ikke Fitness timer)

Har dere kurs for barn?

Vi har ett kurs for barn fra 10-13 år som heter Hip Hop Kidz. Dette går over 14 uker – se http://www.thestudio.no/timeplan