21 38 10 20

Kontakt oss mellom 15-21 hverdager

mail@thestudio.no

Kontakt oss gjerne på mail

Ringnes Park / Grünerløkka

Thorvald Meyers gt 7, 0555 Oslo

Sannergata Bussholdeplass

21 & 33 bussen går rett forbi oss. Gå over gaten fra bussholdeplassen ca. 50-100m til de hvite høybyggene.

Parkeringsplasser

Betalt parkering rett utenfor bygget, eller over gaten. Det er som regel mange ledige parkeringsplasser og enkelt å finne parkering.

Du må sende epost eller benytte kontaktskjema for å avslutte / fryse medlemskap. Vennligst les gjennom vilkårene for ditt medlemskap først for å se hva som kreves for å fryse eller si opp medlemskap med binding.

Husk at du må si opp minimum 3 virkedager før neste trekk. 

Månedsavgift som allerede har blitt trukket, eller forfaller innen 3 virkedager blir dessverre ikke refundert dersom du sier opp for sent.

Du må sende oss dokumentasjon for å fryse/si opp medlemskapet dersom du har binding. Det er dessverre ikke teknisk mulig å fryse medlemskap uten binding, men det er mulig å forlenge klipp dersom du har Love 1X eller 2X 🙂

Dersom du er medlem og ikke får booket time: Medlemskapet “fornyes” fra måned til måned i systemet vårt. Det vil si at dersom din fornyelsesdato er f.eks den 10. i måneden, så får du ikke booket timer forbi denne datoen. Du må da vente til medlemskapet er fornyet.

Dersom du har meldt deg på prøveuke og ikke får booket time: Vi ber om at du ikke sender epost angående dette, men heller møter opp 15 minutter før den første timen du vil være med på – så fikser vi dette i resepsjonen på et blunk 🙂

Dersom du nylig har kjøpt medlemskap/klippekort: Alle kjøp som gjøres på nett må registreres av oss manuelt og legges til din medlemsprofil. Av og til tar dette litt lengre tid, spesielt i helger eller ved kampanjer. Det er ingen grunn til bekymring. Dersom kjøpet ditt ikke synes på din profil før timen du vil være med på starter, så kan du bare henvende deg i resepsjonen 15 min før timen –  så skal du få plass!

Månedsavgiften blir trukket automatisk hver måned fra det bankkortet som er tilknyttet din medlemskapsprofil. Dersom kortet ditt har gått ut, er sperret, eller mangler dekning, så vil det ikke lykkes å trekke medlemsavgiften. Det er viktig at du oppdaterer din kortinformasjon for å unngå tilleggsgebyr og evt. inkasso dersom det går for lang tid! 

Det vil bli forsøkt å trekke månedsavgiften på nytt noen dager etter første forsøk. Dersom dette ikke lykkes, vil det tilkomme et gebyr på 50 kr. Dersom kortet ikke oppdateres innen 14 dager vil det kunne sendes ut inkassovarsel.

Du kan oppdatere kortet ditt via linken i eposten som du har mottatt, eller ta kontakt med oss i resepsjonen.

Du finner dette i menyen på nettsidene våre, eller gå direkte til denne linken: https://clients.mindbodyonline.com/classic/ws?studioid=269763&stype=-2&subTab=info

Du kan laste ned The Studio app på iTunes eller Google Play. Vi bruker et medlemskapssystem som heter “MindBody”. De har også en egen app som kan brukes for å booke timer hos oss, men vi anbefaler å bruke vår app, da den er mer oversiktlig. 

Nedlasting fra iTunes: https://itunes.apple.com/no/app/the-studio-fitness-lifestyle/id1044865067?l=no&mt=8 

Nedlasting fra Google Play:

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.fitnessmobileapps.thestudiofitnessandlifestyle&hl=no

Ja! Du kan prøve timene våre en hel uke gratis for å se om du liker tilbudet vårt. Det er helt uforpliktende, og man binder seg ikke til noe. 

Du kan bruke dette skjemaet for å få prøveuke: https://socialwifi.typeform.com/to/p7RMxD

Det er også mulig å registrere seg for prøveuke i resepsjonen. 

Kun 1 per person. Det er dessverre ikke mulig å få prøveuke dersom du har kjøpt klippekort, er eksisterende medlem, har vært medlem eller har vært på prøveuke tidligere. 

Med forbehold om at dette tilbudet kan endres/taes bort.

Prøveuken starter automatisk fra den første timen du booker i appen eller i resepsjonen. (se bort ifra “expiration date”) Du velger selv når du vil starte.

Klippekort er tilgjengelig på prissiden, i appen vår eller i resepsjonen. Du kan laste ned appen ved å søke på “The Studio Fitness” i iTunes eller Google Play. Kampanjer blir publisert på nettsidene våre.

Ja, da kan du kjøpe et medlemskap uten binding og si opp før neste månedstrekk.

Husk at du må si opp minimum 3 virkedager før neste trekk. 

Månedsavgift som har blitt trukket blir desverre ikke refundert dersom du har sagt opp for sent.

Tilbudet vårt passer aller best for de mellom 20 – 40 år. 

Alle aldre er velkommen, men det finnes andre tilbud for barn/ungdom som passer bedre.

Nedre aldersgrense for gruppetimer i Fitness samt egentrening med vekter er 16 år.

Nei, vi har dessverre ikke kurs for barn. Ta kontakt med oss dersom du har barn under 16 år som vil være med på dansetimer hos oss, så tar vi gjerne en individuell vurdering på dette 🙂

Nei, vi tilbyr dessverre ikke barnepass da vi ikke har kapasitet til dette. Det er mulig å stille barnevogn utenfor salen, men du må ta kontakt med oss på forhånd. Litt eldre barn kan se på inne i salen, eller vente rett utenfor.

[]
1 Step 1

Kontakt oss.

Fyll ut skjemaet

Navnyour full name
Telefonyour full name
Emne
Meldingmore details
0 /
Previous
Next